Іржавий міф

У ті вже такі далекі часи, коли зароджувався сучасний український сервіс разом з розвитком відповідного ринку послуг складалися і міфи, які важко долаються досі. Читать далее «Іржавий міф»

Зимова ода

Українські дороги у зимовий період традиційно покриваються шаром насту (утрамбованого снігу), а якщо особливо не пощастить, то й кіркою льоду. У нас для боротьби з цими явищами використовують пісок, соляні суміші чи регенти. У європейських країнах застосовують фрикційний метод, коли дороги посипають гравієм та кам’яною крихтою. Навесні цю суміш збирають з доріг і наступного року використовують повторно.

Читать далее «Зимова ода»

Комплексна антикорозійна обробка

Крім безпосереднього днища, комбінований захист днища включає пороги та арки коліс автомобіля. На першому етапі проводиться обробка полімерно-бітумним матеріалом МПБ-112 або полімерним шведським матеріалом Noxudol-1600. Їм обробляються відкриті місця, які активно взаємодіють із довкіллям. Матеріал на бітумній, гумовій, полімерній основі щільний, що забезпечує надійний захист днища не тільки від корозії, але від механічного впливу і навіть має ефект, що шумоізолює.

Для прихованих порожнин днища, таких як короба, найбільш оптимальним є просочуючий антикорозійний матеріали на масляній основі Rust-Stop. Крім того обробці Rust-Stop-ом підлягають нижні лонжерони та пороги. Антикорозійний матеріал має високу плинність і завдяки своїм просочуючим властивостями утворюють плівку. Ця плівка не пропускає ні повітря, ні вологу та уповільнює процес корозії металу автомобіля.

Якщо арки коліс автомобіля не захищені пластиковими підкрилками, ми рекомендуємо нанесення полімерно-бітумного матеріалу. Якщо ж підкрилки присутні, то прийнятні обидва матеріал — і просочуючий і полімерно — бітумний.

 

Рідки підкрилки

Рідкі підкрилки – це матеріали на основі каучукових смол, оксидованого бітуму, натурального воску та армовані скловолокном або гумовими гранулами. Розпорошуються за допомогою спеціального обладнання або наносяться шпателем (пензлем, валиком) вручну. Товщина нанесення 2-3мм.

Рідкі підкрилки – комплексний захист колісних арок автомобіля. Покриття, яке виходить при застиганні препаратів Noxudol UM-1600, забезпечує зниження шуму від колісних арок до 40%, а пластикові підкрилки навпаки збільшують шумність.

Рідкі підкрилки захищають колісну арку від піскоструминного впливу дорожнього бруду, від каменів та гравію. За рахунок оптимізованої форми вони запобігають накопиченню грязьових відкладень у кишенях кузова. Крім того, вони забезпечують автомобілю захист від корозії.

Рідкі підкрилки також підвищують зносостійкість автомобіля і запобігають псуванню кузова шурупами, що відбувається при установці пластику. Вони повністю повторюють контури поверхні колісної арки, «прикипаючи» до металу, що їх вигідно відрізняє від пластикового аналога.

Більшість автолюбителів вважає рідкі підкрилки надійнішими, і більш функціональними за пластикові. Адже таке рішення не тільки сприяє відмінному шумозахисту, а й дозволяє ставити колеса гранично великого розміру.

 

Технологія нанесення рідких підкрилок:

  • Поверхні, що підлягають обробці, добре очистити, видалити іржу.
  • Поверхні повинні бути сухими та чистими від жирів, бруду та пилу.
  • Поверхні, що не підлягають обробці, повинні бути заклеєні захисним папером
  • На нових автомобілях має бути знятий захисний шар воску
  • Після сирого нанесення транспортний засіб придатний для експлуатації за сприятливих умов погоди після 2-4 годин.
  •  Для остаточного висихання потрібно середньому 24 – 48 годин.

 

Чому не варто ставити пластикові підкрилки:

  • Додатковий шум
  • Деформація підкрилка з часом.
  • Кожна дірка в арці колеса під самонаріз для встановлення підкрилки підвищує ризик корозії.
  •  Тертя коліс про підкрилки при повному завантаженні автомобіля
  • Самонарізи з часом можуть випасти і стати причиною проколу колеса

Антикорозійна обработка кузову

Антикорозійна обробка кузова автомобіля матеріалами «RUST STOP» (Canada-USA) …. «Ми не покриваємо метал — ми обробляємо його, роблячи його нержавіючим»

     На відміну від інших, антикорозійна рідина РОСТ СТОП уміє «йти крізь товщу води». Тому що його створювали, дивлячись на таку саму машину, як Ваша — яка, несе літри брудної солоної води всередині порогів.

РАСТ СТОП робить якраз те, що потрібно для придушення корозії: змочує метал краще, ніж вода, на 100% просочує іржу, негайно і на 100% проникає всередину зварних швів, вальцьованих з’єднань, мікродефектів попередніх покриттів, а також витісняє і заміняє у будь-якому обсязі.

Проте водовитісняючим здібностям своїх антикорів козиряє кожен виробник. Але є одна тонкість. Витісняти воду можна по-різному. Покинута у воду свічка теж воду витісняє (закон Архімеда). Але сухо під нею не стає. Навіть коли води зовсім мало. З тим самим успіхом витісняють воду антикори для прихованих порожнин на основі воску або парафіну. Мастики для днища та антигравії роблять це ще гірше. Перевірити це просто. Достатньо налити трохи такого «антикора» у склянку з водою і подивитися, як чудово тримається на поверхні води. У кращому випадку, цей «антикор» утворює «колоїдні соплі» або розбухає досить тривалий час. Недарма виробники таких «антикорів» включають в інструкції вимоги: поверхня повинна бути чиста і суха. Якщо антикор насправді повністю витісняє вологу, до чого такі  складності?

Що стосується пенетрації, то може проникати тільки рідина. Це означає, що як тільки воскове покриття застигне, будь-яке проникнення і поширення на всі боки припиняється. Приліплі плівки нікуди не повзе, а спокійненько лежить собі там, куди її нанесли: прямо на вологій іржі.

Саме з цих причин у матеріалі РОСТ СТОП немає ні воску, ні парафіну, ні інших субстанцій, що замазують вогнища корозії. Є високоочищене мастило, завдяки якій РОСТ СТОП живе на поверхні металу, досить активно перемішуючи в шарі. Завдяки чому всі інгібітори корозії у матеріалі працюють.

Ні в спеку, ні мороз РОСТ СТОП не розтріскується і не відшаровується. Товщина шару не залежить від способу нанесення, ні від професіоналізму майстра. Вона завжди правильна. Більше того, видалити РОСТ СТОП з поверхні не так просто. Тоді як нанесена на непідготовлену поверхню мастика рано чи пізно злазить панчохою.

Ефективність антикорозійного захисту РОСТ СТОП не залежить від віку, пробігу та стану автомобіля. Це перевірено не лише у лабораторії. РОСТ СТОП сотні тисяч разів наносили прямо на мокрі іржаві залозки, прямо на стару мастику, на зварні шви, коротше, саме так, як зазвичай роблять на практиці.

RUST STOP не просто покриє кузов Вашої машини зсередини. Він пролізе скрізь. Він знайде такі щілини, шви, каверни та тріщини у Вашій машині, про існування яких інші «антикори» навіть не підозрюють. Абсолютно усі місця, які так любить корозія.

RUST STOP виселить вологу геть. Де б вона не причаїлася. І займе її місце.

RUST STOP працює на нових машинах так, що Ви ніколи не побачите на ній наскрізних дірок.

RUST STOP працює на нових машинах так, що корозія припиняє поширюватися.

Якщо Ваша мета – просто «зробити антикор», Ви можете звернутися будь-куди. Але якщо Ви хочете зупинити корозію, обирайте «RUST STOP» та приїжджайте до нас. Наше СТО – єдине у місті Запоріжжя, яке робить антикорозійну обробку за даною технологією.

ЯКЩО ВИ ПОМІТИЛИ НА ЛАКОФАРБОВОМУ ПОКРИТТІ СВОГО АВТОМОБІЛЯ ТАКИЙ ДЕФЕКТ, ЯК «БУЛЬБАШКИ» (ФАРБА, ЩО ЗДУЛАСЬ), ТО ЦЕ МОЖЕ СВІДЧИТИ ПРО ТАКІ ПРОБЛЕМИ:

— процес корозії увійшов до активної фази. Причиною цього може бути спочатку невисока якість металу і заводського фарбування;

— неякісне ремонтне забарвлення (якщо воно мало місце звичайно).

   В ОСТАННІЙ ЧАС МИ СТИКАЄМОСЯ З ТИМ , ЩО ПРАКТИЧНО КОЖНИЙ ДРУГИЙ АВТОМОБІЛЬ, ЩО ПРИЙЗЖАЄ НА АНТИКОРОЗІЙНУ ОБРОБКУ МАЄ ТАКІ ДЕФЕКТИ ЛАКОФАРБОВОГО ПОКРИТТЯ. ВСІ «БУЛЬБАШКИ» НЕОБХІДНО ЗАЧИСТИТИ ДО ГОЛОГО МЕТАЛУ, ЯК ЦЕ ПЕРЕДБАЧЕНО ТЕХНОЛОГІЄЮ АНТИКОРОЗІЙНОЇ ОБРОБКИ. Інакше ефект від цієї процедури значно знизиться. ЯКЩО, У ПОГОНІ ЗА ЕСТЕТИЧНИМ ВИГЛЯДОМ, ВИ ВІДМОВІТЬСЯ ВІД ЗАЧИСТКИ, ТО НА МІСЦІ ВИНИКНЕННЯ «БУЛЬБАШОК» РАНО АБО пізно утворюються наскрізні дірки. А ВОНИ ЛІКУЮТЬСЯ ТІЛЬКИ «ХІРУРГІЧНИМ» ШЛЯХОМ. ТО Є СПОЛУЧЕННЯМ ПРОВЕДЕННЯ ЗВАРЮВАЛЬНИХ РОБОТ І НАВІТЬ — НАКЛАДАННЯ «ЛАТОК».

Технологія антикорозійної обробки:

  • Очищення днища та колісних арок (при необхідності, у разі сильної забрудненості, провадиться поверхневе миття кузова автомобіля).
  • Обдувши стисненим повітрям днища та підсилювачів кузова автомобіля.
  • Зняття коліс та пластикового захисту арок, огляд та підготовка днища та колісних арок до обробки.
  • Антикорозійна обробка прихованих порожнин знизу автомобіля – порогів, лонжеронів, ребер жорсткості, елементів підвіски та ін. Складом для обробки прихованих порожнин Раст Стоп-А.
  • Антикорозійна обробка днища та колісних арок складом густішої консистенції Раст- Стоп-Б.
  • Антикорозійна обробка внутрішніх порожнин капота, внутрішньої поверхні капота та простору моторного відсіку Раст Стоп — А.
  • Антикорозійна обробка двірей.
  • Розбирає та обробляє порожнини багажного відсіку та кришки багажника.
  • Антикорозійна обробка кромок капота, дверей, кришки багажника.
  • Обробка зовнішньої частини порогів, периметра ручок дверей, замків, скла.
  • Обробка лакофарбового покриття, ущільнювачів скла, молдінгів, фурнітури.
  • Встановлення пластикового захисту. Перетяжка коліс.
  • Видалення надлишків матеріалу з кузова автомобіля.

Якщо Ви все ж сумніваєтесь у доцільності обробки кузову автомобіля антикорозійним складом — ось інфа для роздумів:

Іржавий міф

Теорія корозії

     ПРАЙС – ЛИСТ

        на 23.07.2023р.

 Клас                        Марка автомобиля Повна/ днище, грн
A Daewoo Matiz , Peugeot 107, Fiat 500, Kia Picanto, Chery QQ, Chevrolet Spark 4200* /3500
 B
Період виробництва до 2010 року
 

VW Polo, Ford Fiesta, Toyota Yaris, Chevrolet Aveo, Citroen C2 C3, Fiat Punto, Honda Jazz, Huyndai Accent, Getz, Kia Rio, Mazda 2, Mitsubishi Colt, Nisan Note, Nissan Micra, Opel Corsa, Peugeot 206, 207, Renault Clio, Sandero, Skoda Fabia, Chery Jaggi, Kimo, Таврия, Славута

4500* /3700
В
Авто класа B

Період виробництва 3 2011 до 2018 р

4300* /3600
 C

Період виробництва до 2010 року

VW Golf, Ford Focus, Toyota Corolla, Auris, Chevrolet Lacetti, Nubira, Citroen C4, Fiat Bravo, Honda Civic, Huyndai Elantra, Kia Ceed, Cerato, Mazda 3, Mitsubishi Lancer, Nissan Almera, Tiida, Opel Astra, Vectra, Kadett, Renault Megane, Skoda Rapid, Geely CK, MK, Dacia Logan, ВАЗ / Жигули, Lanos, Nexia, Forza 4800* /3850
С
Авто класа С

Період виробництва 3 2011 до 2018 р

4600* /3700
  C+ Авто класа С

Період виробництва з 2019г.

4900* /3800
 D

Період виробництва до 2010 року

VW Passat, Ford Mandeo, Toyota Avensis, Chevrolett Cruze, Epica, Citroen C5, Honda Accord, Huyndai Sonata, Kia Optima, Mazda 6, Mitsubishi Galant, Nissan Maxima, Opel Omega, Insignia, Renault Fluence, Laguna, Skoda Octavia, Subaru Impreza 5200* / 4100
D
Авто класа D

Період виробництва 3 2011 до 2018 р

5000* / 3950
 D+ Авто класа D
Період виробництва з 2019г.
5400* / 4250
 E Toyota Camry, Honda Legend, Hyundai Genesis, Nissan Teana, Skoda Super B 5700*/4500
  МИНИ
 ВЕНЫ
VW Caddy, Touran, Ford Connect, C-Max, Sharan, Galaxy, Chevrolett Tacuma, Honda FR-V, Hundai Matrix, Kia Soul, Carens, Mazda 5, Mitsubishi Grandis, Opel Combo, Meriva, Zafira, Renault Scenic, Kangoo, Peugeot Partner, Skoda Roomster, Logan MCV, Lada Largus 6000*/4550
  SUV Nissan Jike, Chery Tiggo1;2, Honda CR-V (до 2012), Huyndai Tucson (до 2012), Renault Captur, Suzuki SX4, Grand Vitara,Skoda Yeti, Toyota Rav-4(до 2012), VW Tiguan (до 2011) 6300*/4800
  SUV+

ПОЗАДОРОЖНИКИ

Nissan Qashqai, X-Trail, Chery Tiggo 3, Chevrolett Captiva, Ford Kuga, Honda CR-V (с 2012), Huyndai ix 35, Tucson (с 2010), Santa Fe, Kia Sorento, Sportage, Mazda CX-5, Mitsubishi Outlander, Skoda Kamiq, Ssang Yong (все), Toyota Rav-4 (с 2012), VW Tiguan (с 2011), Dacia Duster, Volkswagen Touareg
7900*/6050
Рамные авто + Микроавтобусы с короткой базой 8700*/6600
Микроавтобусы со средней базой 9000*/6900
Микроавтобусы с длинной базой 9700*/7450
Chevrolet Explorer, Mercedes-Benz Vario, Volkswagen Crafter 10200*/7700
Причепи 1600

 * Термін виконання антикорозійної обробки – 2 робочих дня. В окремих випадках — 1 рабочий день Виняток можуть становити позашляховики, мікроавтобуси з короткою та довгою базою та автобус.

* Обробка днища включає безпосередньо саме днище, арки коліс, пороги, нижні лонжерони. Обробка верху автомобіля включає капот, часткова обробка моторного відсіку, кришка багажника, багажник, заднє крила внутрішня частина, двері, вгору (обробка під резинками, молдингами, ручками, з’єднаннями).

*Можлива обробка окремої деталі.

Антикорозійна обробка днища автомобіля включає до себе:

  • безпосередньо днище автомобіля;
  • арки коліс;
  • пороги;
  • ніжні лонжерони.

Повна антикорозійна обробка автомобіля включає до себе:

  • обробка днища, вказану вище;
  • двері 4шт;
  • капот;
  • кришка багажника (ляда);
  • багажник;
  • задні крила;
  • обробка під гумками.

Теорія корозії

Термін служби автомобіля значною мірою визначається протикорозійною стійкістю його кузова, який найчастіше стає непридатним швидше, ніж інші агрегати.

Що таке корозія (автомобіля)? «У народі» корозією називають появу іржі на поверхні металу. Які основні механізми появи іржі?

Корозія заліза здійснюється, якщо є принаймні дві складові електроліт, з яким межує залізо, і інший провідник, що також межує з електролітом. Електролітом у звичайних умовах є дощова вода, атмосферна волога, сніг, дорожній бруд. Другим, по відношенню до кузова автомобіля провідником найчастіше є поверхня землі, атмосфера, якийсь інший зовнішній провідник, розташований поблизу автомобіля. Два провідники (які в даному випадку називаються електродами), занурені в електроліт, утворюють гальванічний елемент. Основна властивість гальванічного елемента полягає в тому, що якщо електроди виконані з різних металів, такий елемент є джерелом напруги. Таким чином, залізо у поєднанні з водою і менш активним металом переходить у гідроокис заліза (корозія), яка в побуті і називається іржею.

           На збільшення швидкості перебігу корозії впливають наступні фактори:

  • !МЕТАЛ, З ЯКОГО ВИГОТОВЛЕНО АВТОМОБІЛЬ:

     Дуже стійким до корозії є метал, у складі якого є матеріали, що легують. Ці легуючі матеріали уповільнюють процес окиснення металу. Автомобільний сталевий лист із високим рівнем вмісту легуючих матеріалів дуже дорогий. У гонитві за зниженням ціни на автомобілі багато виробників використовують сталевий лист з низьким вмістом легуючих матеріалів. Вкладати гроші в якість самого металу для того, щоб підвищити антикорозійну стійкість, невигідно. Особливо це властиво виробникам вітчизняних, російських та китайських автомобілів. Як приклад наведемо таке порівняння: авто марки OPEL іржавітиме навіть у сухому місці; на відміну від нього, про машини виробництва автоконцернів BMW, VW чи Mercedes, такого не скажеш.

Ось він оцинкований кузов через п’ять років без антикоррозійної обробки!

!КЛІМАТИЧНІ УМОВИ, У ЯКИХ ЕКСПЛУАТУЄТЬСЯ АВТОМОБІЛЬ

Швидкість перебігу корозії збільшується при зростанні вологості та температури, що дуже актуально в нашому регіоні під час сезону осінь-зима. Частота та величина перепадів температури теж не останній фактор, який слід враховувати. Практично всім відомо, що таке конденсат і як він може утворитися: при в’їзді з вулиці в тепле місце (гараж і т. д.), в недоступних місцях кузова через температурні режими всередині кузова і в гаражі випадає конденсат. Близько 20 відсотків припадає на те, що конденсат може витекти через спеціально зроблені отвори в порогах і «кишенях крил», якщо вони звичайно не забиті чимось типу сміття. Решта ж 80 відсотків припадає на те, що конденсат залишиться там же, де і утворився, і поступово накопичуючись, виробляє корозію.

!ТЕХНОГЕННІ УМОВИ ЕКСПЛУАТАЦІЇ

Дорожня сіль, а вірніше – іони хлору, так само як і домішки промислових викидів, що є актуальним для міста Запоріжжя, є потужним прискорювачем корозії. Якщо врахувати, що в зимовий період дороги нашого міста регулярно обробляються тими чи іншими реагентами на основі різних солей, то можна зрозуміти, чому така актуальна проблема антикорозійної обробки та захисту автомобілів. Ще одним фактором, який впливає на появу корозії, є якість дорожнього покриття. При частій їзді по розбитій дорозі в днище і пороги машини потрапляють дрібні камені та інше сміття. Через це відбувається руйнування захисного шару машини, що складається з фарби та ґрунтовки.

!ШТУЧНІ КОНЦЕНТРАТОРИ КОРОЗІЇ

Як них найчастіше виявляються спойлери, молдинги, обважування та інші навісні частини, при встановленні яких на авто обов’язково відбувається порушення повноти та цілісності захисного шару. Різного роду автоприкраси завжди накопичують бруд і дрібне сміття в місцях скріплення їх із кузовом, збільшуючи цим кількість місць іржавлення. Встановлення додаткових утеплювачів та шумоізоляції, крім позитивного ефекту, дають і побічні явища – збирають і концетрують вологу.

!ЗМІНА СТРУКТУРИ МЕТАЛУ

Після кузовного ремонту — жерстяних робіт, «рихтування», зварювання тощо, починається прискорена корозія кузовів будь-яких автомобілів. Зовнішній вигляд можна повернути, а ось колишню стійкість металу — не можна. Це пов’язано зі зміною структури металу, при проведенні зварювальних і рихтувальних робіт, а також з неминучим, хоча б короткочасним, контакту відкритого металу з атмосферою.

! ЯКІСТЬ МЕТАЛУ І ЗАВОДСЬКОГО фарбування

Якщо Ви помітили на лакофарбовому покритті свого автомобіля такий дефект, як «бульбашки» (фарба, що здулася), то це може свідчити про такі проблеми:

— процес корозії увійшов до активної фази. Причиною цього може бути спочатку невисока якість металу і заводського фарбування;

— неякісне ремонтне забарвлення (якщо воно мало місце звичайно).

Останнім часом ми зіткнулися з тим, що практично кожен другий автомобіль, що приїжджає на антикорозійну обробку, має такі дефекти лакофарбового покриття. Усі «бульбашки» необхідно зачистити до «голого» металу, як це передбачено технологією антикорозійної обробки, інакше ефект від цієї процедури значно знизиться. Якщо ж у погоні за естетичним виглядом Ви відмовитеся від зачистки, то на місці утворення «бульбашок» рано чи пізно утворюються наскрізні дірки. А вони лікуються лише «хірургічним» шляхом. Тобто знадобиться проведення зварювальних робіт і навіть накладення «латок».

! ОТ ЩО ВІДБУВАЄТЬСЯ ВСЕРЕДИНІ ШАХТИ ПОРОГУ АВТОМОБІЛЯ, ЯКИЙ НЕ ПРОШОВ АНТИКОРОЗІЙНУ ОБРОБКУ

КІЛЬКА ПРОСТИХ ПОРАД АВТОМОБІЛІСТАМ

А тепер дамо кілька цінних порад водіям, які хочуть захистити свого «залізного коня».

Кожен власник машини хоче, щоби його авто завжди було чистим, і іноді, особливо взимку, миє його гарячою водою. Так у жодному разі не можна чинити. При попаданні на кузов гарячої води поверхневий шар фарби або лаку нагрівається (нехай і в невеликій кількості). У взаємодії з нижчою температурою, яку має нижній шар кузова, відбувається температурний перепад, а потім утворюються мікротріщини та відшарування фарби.

Більшість автовласників вважає, що чим товщі завдано захисного шару (віск, бітум, гарматне сало) тим краще. Вони дуже помиляються. Справа в тому, що від товщини захисного шару не залежить практично нічого, а від тріщин, відколів, відлипання від металу та пошкоджень залежить дуже багато, чи мало не все. При нанесеному товстому шарі захисного матеріалу відбувається його відшарування та провисання під своєю вагою.

Напевно, Ви бачили на деяких машинах ланцюжки, які постійно волочаться по землі. Це не громовідводи, як деякі вважають, а той самий катодний захист автомобіля. Якщо Ви встановите на свій автомобіль такий «громовідвід», то покращіть корозійний захист кузова свого автомобіля.

 Для покращення корозійного захисту кузова автомобіля необхідно хоча б двічі на рік мити днище автомобіля та арки коліс. Це більш практична процедура, ніж естетична. Змиваючи бруд під великим тиском води, Ви змиваєте відкладення солей. Особливо це актуально після повернення з моря.

 Ну і звістно необхідно обробити кузов Вашего автомобіля антикорозійним матеріалом.